Pnr_ysm Selamün aleyküm hayırlı akşamlar 5 haftalık gebeyim keseyi gördük 9 gün sonra kalp atışlarını duymak için gideceğiz inşaALLAH duyarım hayırlısı ile ama kasıklarım da ve genital bölgem de ağrı oluyor bu normal mi lütfen yardım edin
Naz_izmir Pnr_ysm kasikta genital bölgede agri oluyor ben 4 uncü ayima girdim hala agrilarim oluyir canim
Denizannesi Pnr_ysm benimde agrilarim var ayni senn gibi canm ama 20. Haftada basladi once rahim buyuyo baski yapiyodur dedik ama test sonucunda idrar yolu enfeksiyonu cikti doktorunla konus bence ihmal etme canm
IpekAydogan Pnr_ysm kasik agrisi cok olur cnm endisel3nme kanaman olmadigi surece korkma sakın. Yerlestigi icin agrir hatta adet sancisi gibi hissediorsun fazla is yapma bol bol su ic.
Pnr_ysm Naz_izmir benim bugün başladı genital bölgem de ağrı apış arasına sızı gibi giriyor devamlı değil ara ara oluyor bir de bu ara ishal oluyorum bu normal mi acaba
[silindi] Pnr_ysm normal bende 4buçuk aylık ara ara ağrılar oluyor rahmin büyüdüğü için Bu aralar bende de ishal mevcut yediklerimizden yada ilaçların yan etkisi olmalı ☺
Pnr_ysm Denizannesi benim böbreğim de taş var ama idrarım da bir sıkıntı yok günlük 2 lt su içiyorum ağrı bugün başladı
Hilyas 5 haftalik hamileyim ayni agrilar bende de var. Tutunma agrisi deniyor. Ben cok fazla ayakta kalmama bagliyorum ins zamanla duzelir
Pnr_ysm Hilyas inşaALLAH çok afedersiniz bugün tuvalete gidince biraz zorlandım ondan mı oldu bilmiyorum
Pnr_ysm IpekAydogan çok şükür kanamam yok günlük 2 lt su içiyorum çok afedersiniz tuvalete gidince biraz zorlandım ondan oldu sanırım
Emetalip Pnr_ysm böbrek taşı bende de var doktor hamileliğin tetiklediğini söyledi çok korkuyorum o ağrıyı yaşamaktan