Kizlar hamileligin ilk haftalarinda hic mide bulantisi yasamadim. Ama bir kac gundur rahatsiz edici bir mide bulantisi siskinlik nefes alamama durumum soz konusu. Ozellikle yemeklerden sonra siddetleniyor ve kalp atislarim hizlaniyor.yatarken hafifliyor ama oturunca tekrar basliyor. Basina gelen var mi varsa onerileriniz nelerdir?