Kızlar merhaba ben 34 haftalık hamileyim idrarında enfeksiyon var dedi doktor ilaç verdi burası biraz küçük yer normalde araştırmaya gidiyorum ama kan tahlili yaptırdım bulunduğum yerde enfeksiyon çıktı.34. Haftasında idrarında enfeksiyon çıkıp ilaç kullanan var mi korkuyorum ilaç kullanmaya