gozdeee-1 Doğuramıyoruuuummmmmm doğuramıyorum dedim kontrola geldim tansiyonum yüksek çıkınca yatış verdiler. Şimdide 3cm açıklık var ilerlermi. Hafiften kendi ağrılarım gelmeye başladı. 40+0 dualarınızı bekliyorum 😥😥
Merve_seda gozdeee-1 Allah bir sancıda kurtarsın inşallah canım. bizde kızçemle 39+5 olduk sağ bacağım ve kalçam çok ağrıyor aksıyorum yürürken bana dua et lütfen 😢. İnşallah doğumun çok kısa sürer
IpekDefne gozdeee-1 rabbim sagsaaaaalim bebişini kucagına almayı nasip etsin canım Allah bir avazda kurtarsın❤️❤️❤️