Bsrabyrktr95 Kızlar 20+2 haftaligiz erkek cinsiyeti bebeğimin. Ilk gebeligim benim. Sizde de toplanma oluyor mu ? Uzun süre öyle kalmıyor 4 5 saniye sonra geçiyor ama ben hissediyorum eli mi degince sert oluyor karnimin orası
MiniKaya Bsrabyrktr95 kafası o taraftadır canm benimde oğlum olacak kafası genel olarak sağ tarafta hareketi hep solumda yada göbek deliğimin altında hissediyorm
Hulya1668 Bende 35+2 deyim şimdiye kadar kendisini sürekli sağ tarafta topladı çok hareketli hareketlerini her yerde hissediyorum ama toplama olayını sadece sağ tarafta yapıyor ve taş gibi oluyor bulunduğu kısım
Hulya1668 Hulya1668 çarşamba günü kontrole gidince sorucam. Son günlerde sırt bel kalça ve bacak ağrım çok var sağ tarafımda. Ara ara çok kötü adet sancısı giriyor alt karın bölgeme ve kasıklarıma korkuyorum inşallah erken doğum olmaz