Kızlar 16+6 hamileyim. sağlık ocağına gidip kayıt açtırmıştım kilo,tansiyon,kan grubu vs kayıt yaptırdım. Biz şimdi bulunduğumuz yerden taşındık normalde bana 17.haftada gel aşı olacak demişti ebe. Bugün aradılar ben taşındığımı söyledim ve bulunduğum yere yakın sağlık ocağına gitmemi söylediler. Normalde 20.haftada vurulmuyor mu iğne ? Gebelik takibi yapılacak dedi . 17.hafta da mı vuruluyor biri yardımcı olabilir mi?