Merveyunus31 Kızlar iki gündür bacaklarıma vuran adet sancısını andıran ılık ılık bir ağrı var ne su ne nisan hiçbirşey yok doğum belirtisi falan olabilirmi şuan 37+2 haftalık gebeyim bana yardımcı olabilir misiniz?
ElifOncul Merveyunus31 kasıklarınıza indiyse sancı doğum sancısı diye biliyorum. Doktorum öyle söylemişti
Merveyunus31 ElifOncul kasiklarimda var ama çok az ara ara geliyor anlamadım bacaklarıma vuruyor inşallah doğum sancısı değil-dir ya erken daha :(
Selimerve Merveyunus31 kız neresı erken daha 38 e dayanmışsın😅 bende 37+2 yım dogumum bıranonce olsun ıstıyorum
Merveyunus31 ElifOncul kontrolüm cumartesi günü canım daha yeni girdim aslında persembe gunuydu sanci falan çıkmadı ama 2 gündür boyle birsey hissediyorum siklasirsa veya dayanamazsam giderim Allah korusun
Merveyunus31 Selimerve sezeryanla almaya karar verdi ya doktorum o yüzden 😂 yok bacı ben heyecan yapıyorum şuan ya hiç hazırlıklı değilim amanni