Merhaba
8+2 deyim bugün kontrole gittim. Kalp atışı duyacaktık ancak kalbi çok yavaş atıyormuş. Ctesi günü tekrar bakalım dedi. Ya bebekte gelişim problemi var Kalbi duracak yada geç döllenme olabilirmiş. okadar üzüldüm kİ cumartesiyi nasıl ederim bilmiyorum.