Tuqcee45 Uniwerstede sigirtasiz doqum yapan wrmi fiyatlari ne kadar ben pau de yapmyi dusunuyorum fiyat bilqim yok.
Mimarhanim Tuqcee45 canım ben tıp fakültesinde erken doğum yaptım. Bagkurluyum ama yatirmiyorum bayadir. Dışarıdan aldığım ilaçlar dışında hiç biseye para ödemedim. Ücret çıkmadı yani.
Hazal2020 Tuqcee45 ilk hamileliginizse analik hakkiniz var benim esim calismiyor sigorta yok . Kadin dogumda hastanede sigortali gözüküyorum öyle odeme yapiyorum
CerenNisaSecilmis Tuqcee45 gebeliğin 13. Haftasından sonra annenin her hangi bir sağlık güvencesi yok ise devletin Annelik hakkı diye adlandırdığı sigorta devreye giriyor yani normal sigortalıymış gibi oluyorsunuz
nil_sugra Tuqcee45 üniversite hastaneleri sosyal güvencen yoksa belli bir miktar alıyor canım. Hatta bazıları bebek için para ödenmemesi gerekirken tutturabildiğine yapıyor..! Bizim sigortamız olduğu halde 3 sene önce eşim çapada doğum için 300 TL kadar ödeme yapmıştı
Mervetly Benim bildiğim devlet hastanelerinde analık hakkı diye birşey var ücretsiz doğum yapabiliyorsunuz. Gene de net bilen arkadaşlar vardır yazarlar görünce.
Tuqcee45 Mimarhanim ya aslnda bzde baqkurluyuz ama hic odenmedi borc war siqortada yok onu merk ettm insallah bnmde oyle olurr cok cok az kaldi doquma esimde calismiyo