Selam kızlar
bugün 40+2 olduk kendi sancılarım başlamadı doktor bugün alttan eli ile uyarı yaptı Sıyırma işlemiymiş. Yüzde seksen 12 saat içinde doğum başlar dedi. Eğer olmazsa Çarşamba fitil verecek.. umarım bugün olur artık kavuşmak istiyorum dua edin ❤️❤️