Dila_06 canım yazlık tulum alacaksan, senin çocuğunun 3-6 ayı Mart-Mayıs arası o havalarda çokta yazlık tulum olmaz. Yazlık tulum almak istiyorsan 6-9 almalısın. Çünkü 6-9 senin çocuğunda mayıs-ağustosa denk geliyor. Benimde kasım da doğum, bir şey alırken hep hesaplıyorum, yazlık şeyleri 3-6 ay alamıyorum ne yazıkkı çünkü şubatta giydiremem yazlık tulum