Merhaba hanımlar, 30.haftamda gebelik şekerim olduğunu öğrendim tedaviye başladım, 32.hafta muayenemde doktora doğumum sizce nasıl olur normal mi sezeryan mı dedim şeker hastalığın olduğu için şekerin yükselebilir sezeryan olman taraftarıyım ama son ayda belli olur dedi beni korkuttu sezeryan olmak hiç ama hiç istemiyorum, başka bir doktora randevu aldım içim rahat etmedi güvenimi sarstı, diyabeti olan anneler var mı ?