Elif345534 Merhabalar tarama testi yaptırmam lazım fakat devlet hastanelerindegebe polk. Olmadığı için randevu alamadım kadın Hastalıkları ve doğum bölümünden alsam yaparlar mı Avrupa yakasındayım.
MYstryy Elif345534 benhep kadn hastalıklari ve doğuma randevu aliyorum. Gebe poliknlgni ilk defa duydum
Svdkcbyk Elif345534 tatlım gebe Polikinligine alıyorsun doktor sana kendi tarih veriyor ama bunu önceden Alman gerekiyordu randavu alıp cünkü hekim sistemden uygunluk duruma göre 2 Li tarama testi randevusu veriyor