Cerenacr pera_ offf çok geçmiş olsun valla ölüyorum bende doktora gidip alalım artık diyecem nerdeyse 😂
Patiiiiinnnn Bende tahlil verdim öğleden sonra belli olacak sonuçlar 🙏🙏 kaşın kaşın ölüyorum ya 37+2 yiz
Cerenacr Patiiiiinnnn aaa bende bugün 37+2yim tahlil verdim kanda safra asitine baktılar normalde 10un üstünde olmaması gerekiyormuş benimki 22 çıktı hemen ilaç verdiler uscative diye bı ilaç
pera_ Patiiiiinnnn ya pupp hastalığıymış resmen vücudum yanarsa su toplar her tarafım öyle doktor ilaç verdi geçmezse erken doğum olacak henuz 33 haftalığım 😔😓
Patiiiiinnnn pera_ canım benim yaaaa çok geçmiş olsun🙏🙏 benimde safra kesede problem çıktı ulatrasonda bakılması gerekiyormuş birde idrar yollarında yoğun enfeksiyon antibiyotik verdi geçmezse sezeryan dedi😞😞
pera_ Patiiiiinnnn aynen benimde safrada sıkışıklık untras felan bakacak olmazsa benimde erken doğum sen kaç haftalıksın
pera_ Patiiiiinnnn aminn inşallah yine maşallah senin haftan iyi rabbim sağlıcakla almayı nasip etsin bebişlerimizi kucağımıza
Patiiiiinnnn Cerenacr çooook geçmiş olsun canım bnmmm banada ilaç yazacaktı fakat ultrasonda bakılmadan yazamam dedi Perşembe kendi doktoruma gidip bakılacak tekrar🤷♀️🤷♀️