Merhaba herkese. 38 haftalık hamileyim. Yaklaşık 1 saattir geçmeyen şiddetli kasık ağrım var, yürüyemeyecek haldeyim. Yalnız sancı gidip gelmiyor yani sürekli olarak ağrıyor adet sancısı gibi. Doğum sancısını araştırdığımda hep belli aralıklarla geldiği ve 30 sn. sürdüğü falan yazıyor. Benimki o şekilde değil yani adet ağrısı gibi sürekli ağrıyor ama biraz şiddetli. Bu şekilde ağrısı olup doğumu başlayan var mı? Geçmezse hastaneye gideceğim zaten ama yine de tecrübeli annelere danışmak istedim. Şimdiden teşekkürler 🌸