Lulay 23 haftalik hamileyim başım çok ağrıyo sürekli geçmeyen bi agri var neden olabilir benim gibi olan var mi
Begm Lulay bende öyleyim canım hiç geçmiyor sürekli var ben erkek çocuk da hormon daha yüksek olduğu için olur diye duymuştum doğrumudur bilemem benimde hep baş ağrım var
ElifCinbas Lulay sürekli su iç susuz olduğun zaman da başında agrı oluyor genellikle bana doktorum öyle söylemişti bol bol su iç
Begm Lulay ben araştırdım ve erkek bebekte baya uzun olurmuş kızda ilk başta olurmuş erkek de devamlı ağrı olurmuş rahmetlik baba annem öyle derdi 5kiz doğurdum baş ağrım olmadı ama iki oglan beni mahvetti başımı kaldırmazdim der
Elmaveannesi Benimde baş agrim cok oluyor. Ozellikle 18den sonra prilam ilacini bıraktıktan sonra alın bölgem cok agriyor