Selamlar kızlar, 37+2 deyim. Kızımın gelişimi 2 hafta önde iri bi bebek. Zorunlu sezeryan olmam gerekiyor bir rahatsızlığımdan dolayı. Ama iri olduğu için de ya erken gelir doğum başlarsa ve acilen sezeryan a girmem gerekirse diye çok endişeliyim. Malum 10 saat açlık gerekiyor en az. Öyle durumlarda ne yapılıyor? Gerçekten günlerdir her yemek sonrası pişman oluyorum, suyum gelcek die wc ye korkarak gidiyorum🙄