Bu sabah mkü araştırmaya gittik.2 kayıbım var doktorum yönlendirmişti.Trombofili paneli testi yaptıralım bir sonrakine önlem alalım diye.Gittik ama hastanede test çalışmıyor 2 aydır ve ne zaman çalışağıda belirsiz komedi gibi.
Hatayda bu testi başka yerde yaptıran arkadaşkar var mı ve ya özelde bu testin fiyatı nedir ve yapan hastane biliyormusunuz?