Kızlar suyum az diye 2 günde bir nst ye giriyorum. Bu sabah tekrar girdim 35. Haftamdayım. Sancım çıkmadı nstde ama adet sancısı gibi sancı çekiyorum 2 gündür bellirli aralıklarla hep sürmüyor. Rahim kendini mi hazırlıyor acaba bilgisi olan var mı yada benim gibi olan bu haftalarda ?