Kızlar 20+0 Olduk doktor en son net bilgi vermedi ama erkek gibi dedi ve yüzümde inanılmaz fazla sivilce ve lekeler çıktı yüzünün heryerinde ve bu duruma herkez kızdır diyor tabiki herşeyden önce sağlıklı olsun ama insan merak ediyor kafam karışıyor bide göstermiyor kendini hala net bir bilgi elde edemedik sizin fikirleriniz neler 😍🥰