Kızlar merhaba. 13+4 günlük hamileyim gebeliğimin en başında kanama yaşadım bir buçuk iki ay yattım tam düzeldim derken geçen perşembe aşırı kasık ağrısı ve kusma ile doktor a gittim plesenta previa teşhisi konuldu tekrar kalkmadan istirahat dedi. Asla hiç birşey yiyemiyorum midem ağzımda sürekli 😭 ağzımda tuhaf acı bir tat var. Kendime sürekli bakan makyajsız gezmeyen sürekli aktif sosyal bir kadındım. Çalışıyordum çok yoğun bir şekilde ki kendimi bildim bileli hep çalışırım..şimdi 5 aydır evdeyim.. Öyle piskolojim bozuldu ki artık sabah uyanıyorum mide bulantısı gün içinde aynı. Korkumdan birşey yiyemiyorum 😭 kafayı yemek üzereyim.. ( içimi dökmek istedim )