Zeynep7p Kızlar 32. Haftaya yeni girdik doktorum biraz az dedi amniyon sıvısı havuç suyu içmemi önerdi bu durumu yaşayan var mı benim gibi önerebileceğiz yapabileceğim başka bir şey var mıdır