Denizmavisii Ozgeggrcn döllenmeyle alakalı bişey canım çok normal bir durum her hangi korkulcak bişey yok son adet tarihinle döllenme tarihi arasındaki farkı ifade ediyor ama iki gün çok normal bi fark
Mnkse Ozgeggrcn yani bebişin gelişimi iyi iyi bakıyorsun demek oluyor canım korkma yani benimde 1 hafta 2 gün önde gebeliğin son zamanlarında eşitleniyor 😉
GokceGenc Ozgeggrcn cnm 2 gun cok nrmal bnce ztn cihazın yanlma payı var bnmde 6 gun geri cıktı ama sorn yok dedi doktor ama işte insan dusunuo 😊 bnm arkdsımın tup bebek 1 hfta ondn gdyrmuş norml demiş doktru
Denizmavisii Anlamamış olabilir iyi bişey mi kötü bişey mi demek bilmiyor olabilir bence bnda şaşılcak bişey yok kızlar
Ozgeggrcn Denizmavisii aynen canım insanın aklına doğumla ilgili şeyler takılıyo mesela tahmini doğum tarihim 2 gün erken mi olur falan gibi 🙂 teşekkür ederim beni anladığın için
eymenelif [bilinmeyen] kilosumu onde gidiyor iyi biseymi kotu biseymi dogum erkenmi olur gecmi gibi seyler insanin kafasina takilabiliyor belliki onu sordu 🙄
TBBeYzaBT Aynı durum bende de var son adt tarihime göre 6+3 olması gerekirken doktorum bana 6+5 oldugnu söledi, fakat korkulcak bişey yokmuş günü gününe büyüyor merak etme demişti, şuan 8+6 yız 12. Haftada muayenemiz var merakla bekliyorum
MasalAlparslanMom [bilinmeyen] Doğuma yansırmı bu önden gitme doktor ne dedi acaba. Bende şimdi post açtım bununla ilgili
MasalAlparslanMom [bilinmeyen] bugün sata göre 28ken . Ultrasona göre 30+2 yiz. Normal Doğum zor diye yorum yapanlarda oluyo benzer konu başlıklarında
aylakaya Bende 17 +6 yım bebeğim 390 gram 23 cm iki hafta öndeymisim hiç kilo almadım beslenmeme çok dikkat ediyorum doğumum erken tarihte olurmus çok iyi diyo doktorum😊
Ozgeggrcn [bilinmeyen] yani doğuma yansıyor mu insanın aklına sorular takılıyor ister istemez +2 gün olduğunu biliyorum canım yine de sağol
SenaBilgin Kekmez gülünecek birşey yok ortada bence bilinmemesi gayet normal bişey helede ilk hamileliğiyse
Deryadeniz Kekmez öyle deme 2 gün mühim çok mühim. Bebeğine harika mikemmel bakmışsın ne yaptın bol bol kaşarlı muz mu yedin filan demek lazım😆😆 Sonra bak böyle hakaret ederler 😜 Yalnız bak iki gün erken filan doğarsa nolacak off çok zor ilk hamilelik 😂😂😂
Kekmez Ozgeggrcn sen zaten bu akılla cezanı bulmuşsun sana hakaret ederek günaha girmek istemiyorum köşeye git biraz düşün bakalım bir post daha aç ben sana ne demek istedim 😂😂😂😂
eymenelif Kekmez sen asil cok akilli bisey olsan soruda ne nedek istedigini anlardin haksizliga tahammulum yok bu ne hemen insanlari akilsizligiyla karalamak ne kadar dusuksunuz ya sen olsan senin icin konusurdum tanimiyorum hicbirinizi ama burda haksiz sensin😏