Zeynepkuzu benim doktorum ne bişey söyledi ne yönlendirdi sadece önden gidiyor dedi ama ilerleyen zamanlarda risk olabilir bak dikkat et filan demedi hiç bende çalışan insan olduğum için birazda iskolik ve ev konusunda titizimdir bunlara yogunlasinca hiç kimseyle telefonda bile konuşmadım buralarda da yeni yeni takılıyorum bilseydim bu denli ciddi olduğunu en azından birine konuyu açardım buradaki gibi mesela uyarirlardi doktora sorardım filan ama dediğim gibi doktorum ilgilenmedi benle çok paraci bir kadın Allah yedirmesin insan uyarıda bulunur filan yok hiç birşey demedi son raddeye gelmişiz yeni diyor aaa çok iri olacak bu bebek ya diye telaşlı telaşlı, başta da bu şekilde soyleseymis keşke sanki beni sezeryane yönlendirmek için bilerek yaptı gibi hissediyorum hatta