Bktbll ayy bende bilemedimki işte benimde kardeşime çatı muayenesi yaptı doktor normal doguramazsin dedi devlettekiler de yoo dogururshn dediler haftası geçti diye muayeneye gitti sana şunu verelim doğumu başlatalım dediler tamam dedi pazartesi sabah hastaneye aç bilaç girdi Çarşamba öğleden sonra üçe kadar sancı çekti bişey yiyip icmedi en son sezeryane aldılar normal doğum yapamadı günlerce rezil olduğuyla kaldı orda.