Kızlar bugün itibariyle 40 haftayı doldurdum sabah doktora gittim bekleyeceğiz diyeceğini düşünüyordum bebek hâlâ dönmemiş ve kireçlenme başlamış hemen alalım seni beklemeyelim dedi o an beynimde şimşek çaktı kalbim hızlı hızlı atmaya başladı sonra toparladım annem.de kayınvalidemdem de şehir dışında yarın yapalım dedim oda tamm o zaman dedi sabah 8 de sezeryana giricem bana dua edin Allah’ım sağ sağlim bebeklerimize kavuştursun inşallah 🤲🤲🤲🤲