merhaba kızlar 15 haftamdayım gittiğim 3 doktor da cinsiyete erkek dedi. Bugün yola çıkacağımız için (kendi doktorum izindeydi) bir doktora gittim. Cinsiyeti sordum bacakları kapalı kendini göstermiyor dedi. Sonrada %100 kiz dedi şok olduk şaşırdık cunku ben baya alışverişte yapmıştım. Acaba tekrar kontrole gitsem mi çikolata yiyip bilemedim