lavienrose benim zaten göğüslerim büyük, emzirme atleti kullanıp sarkma yaşayan arkadaşlarım olmuştu hiç sarkma olmasın diye direk sğtyen kulladım
kalıpları tam göğüs ölçünüzle uyumlu ve rahat. Sarkma yapmıyor.
sadece benim göğüslerim çok dik ve yukarda olduğu için askı kısmı biraz uzun gibi geldi onuda ufak bir dikişle hallettim ☺️ Diğer markaları kullanmadığım için bilmiyorum ama bn nbbden memnun kaldım