Ogrtmnanne2 bana gebeliğin ilk başlarında ağızdan tavsiye ettiler ama zaten düşük tansiyon hastasıydım en son 7/4 tansiyonda bayılmışım daha sonra fitil olarak kullandırdılar. O yğzden kullanım şekliniz çok önemli.
e nabızınız varsa oradan muayene bölğmşne ve reçete ilaç bölümüne girdiğinizde ilacın yanında oral yazıyorsa ağızdan alın