Meri21
✅ Diyarbakır da gitmediğim doktor kalmadı . Memorial Uğur değere gidiyorum 2.5 yıldır Allah ondan bin kez razı olsun önce Allah sonra onun sayesinde alabildik yavrumuzu kucağımıza. Çok konuşmuyor diyenler için şaşırıyorum doğrusu. Biz ne zaman gitsek 30 dk sadece konuşuyoruz. Herşey hakkında bilgi veriyor. Biz demeden söylüyor herşeyi. İstanbul da konuştuğum koskoca proflar bile Uğur hocayı önermişti bize. D. Bakırda hangi doktorla konuştuysak en iyisi zaten o dediler . İşinin gerçekten ehli bize bir abi bir baba oldu desem az kalır. 7/24 her an ulaşabildim; gecenin 1 i sabahın 5 i telefonu hep Güler yüzle açıp kapattı , beni hastaneye çağırınca saat fark etmeksizin benden önce hastanede oldu. Düşük riskim, erken doğum riskim olduğunda eşimle ağlamaktan kahrolduğumuzda bize verdiği moral destek , sarılması, usg yi besmeleyle açıp bebeğimizi iyi görünce çok şükür bakın iyi demesi falan paha biçilemez . Hem kaliteli bir doktor hem de çok kaliteli bir insan. Normalde biz bu sene tayinciyiz ama kızıma kardeş planladığımız için Uğur hoca burada olduğundan gebelik doğum falan bitince gideceğiz. Sırf Uğur hoca için buradayız . Gözü kapalı güvenebileceginiz nadir doktorlardan. Her zaman iki tane takviye yazar birisi devletin karşıladığı birisi de özel olan hangisine durumunuz yetiyorsa onu alın der. İlla gelip burada tahlil yaptırmanıza gerek yok devlette v.s yaptırıp sonucu atabilirsiniz der.