nisemom ozgeaa burda bir anne büyük göğüslü olduğunu normal aldığını yara ve acıyan kısmın göğsün ucu olduğunu o yüzden büyüğe gerek olmadığını söylemişti bana benim de 7cm kahverengi bölge onu okuduktan sonra kafam karıştı. Daha karar veri p alamadım
Gozde1989 Canım ben de alıcam ve gögsüm daha küçük seninkinden XL alıcam yorumların çoğunu okudum trednyoldan daha çok XL ı önermişler ben de riske atmak istemiyorum sen hangi markayı alacaksın
insan_insan Silverpearl xl alacağım bende hem 999 ayar hemde fiyatı daha uygun geldi 199 TL xl normali 139 galiba
nisemom RuzgarsMommy sizce meme ucunun kahverengi kısmının hepsini kaplaması gerekiyor mu 7cm ve daha büyük kahverengi kısmı için xl var
nisemom RuzgarsMommy o zaman xl almaya gerek yok. Bir de pahalı 2. Elli bile 200tl bir ara 185 tl indi ama en fazla 3 ay kullanılır
ozgeaa nisemom ben xL alırım nolur nolmaz Doğumdan sonra göğüsler şişiyor diyorlar süt doluyor diliyor
RuzgarsMommy nisemom bence gerek yok benim de göğsümün ucu büyük kapak ucuna oturuyor zaten sadece okadsr
Paresss Ben işk gebeliğimde çok çektim gögüs yarasından bu kapaklar gerçekten işe yarıyor mu? 2ye hamileyim bunda da aynı kabusları yaşamak istemiyorum.
nisemom ozgeaa haklisin canım ama ben sanırım 2. El uygun alıp bir deneyecegim. Çok para da vermek istemiyorum
Damlaa35 Silvermom İn da xl ı var treyndyolda hem diğerlerine göre ucuz hem de Türk malı bilginiz olsun