Monnarosaa Yarın 28 haftam bitiyor memlekette karantinada olduğumdan Ankara’ya dönüpte yaptıramadım şeker yüklemesini. 1 haftaya kadar döneceğim nasipse 29 haftalıkken yapıyorlar mi? Yaptıran oldu mu?
Monnarosaa HtcGB doktorum 28. Hafta son o zaman gel demişti ama bazı sorunlar oldu gidemedim sonradan yapılması iyi oldu atlamak istemiyorum çünkü kontrolleri