Minitontik Ay nasıl bir tevafuk olmuş 🙂 evet o ben oluyorum, nedensiz bir ağrım vardı, hala var ama sanırım son aylar olduğundan doğal olan bir durummuş. Çok şükür, çok teşekkür ederim. Bekleyenlerin ve sizin de hakkınıza girmişim istemeyerek, hakkınızı helal edin ❤️