Baby17 benim beta değerlerime baktı ikiz dedi ilk sonra tekrar test istedi bebeklerden biri saglıksız dedi daha hic keseye bakmadan keseyi bebegi görmeden , sonra haftasonu gel iğneyle gebeliği sonlandırcaz dedi gitmedim başka doktora gittim bebegim 4 aylık oldu sonra düştü Rabbimin takdiriymiş ama o daha 7 haftalıkken hic bakmadan direk canına kıyacaktı yavrumun.