aslihancvk minigim__1 kışı seviyorum bende en azından ağırlaştıgimiz süreçte kış aylarında olcaz nasipse 🙂
aslihancvk Esila_arad bende öyle diyordum çok şükür atlattım ben inşallah en kısa zamanda atlatırsın sende
aslihancvk Esila_arad benim içte kanama oldu iğne kullanıyorum en son gittiğimde kanama alanı yok denecek kadar azdı. Bıçak saplanır gibi arada ağrı oluyor ama normal dedi doktorum