Hangi çatlak kremlerini yada yağlarını kullandınız hanımlar? Kullandıysanız kaçıncı haftadan itibaren kullandınız?
Mustela, Lierac, bio-oil markalarını kullanıp memnun kalan var mı? Sadece bebek yağı kullananlar etki gördü mü? Yorumlarınızı bekliyorum 😊