Minitontik Belirtilerim kaybolmuştu fakat geri geldi. Sabahları fena. Kahvaltı yapamıyorum. Nesguik yiyorum. Başka bişey yiyemiyorum. Ne yiyebilirim ne yapabilirim bilmiyorum 🤢
Snszasla Minitontik ben sütle yulaf kepegi ve nesguik yiyebiliyordum sadece cidden zor Allah yardımcın olsun sonradan bulantı ilacına başladım o biraz yedirmeye başlamıştı ama ilk aylar ne yaparsan yap illaki oluyor ben de çok zorlanmıştım
MYstryy Minitontik mide bulantisinin ilac disinda ise yaricak bisiler yok sanirim ben 12 haftalk oldum o kadar yagsiz tuzsuz haslama yememe ragmen gecmedi. Suan hala bulaniyor ve sadece patates haslamasi yedim . Midem almiyor fazlada yiyemiyorum istahm cok kesildi 😔
MiniKaya Minitontik zorlama kendini çok 12. Haftaya kadar senin yediklerinle bebeğinin gelişiminin alakası yok kuruyemiş muz çubuk kraker çorba bana bunlar iyi geliyordu vücut direncin düşmesin yeter
Minitontik MiniKaya çok teşekkür ederim . Bende bebeğe zararı olur diye zorluyordum kendimi. Muz falan yemeye çalışacağım
MiniKaya Minitontik yok hiç endişe etme bende ilk zamanlar o hatayı yaptm bı sefer yediğimi hep çıkardm kendini zorlamadan ufak lokmalar halinde yemeye çalış ☺️ İnşallah en kısa zamanda geçer 🤲🏼
Snszasla Minitontik 😞 çok üzülüyorum böyle olunca valla bende geçtim o günlerden hergün ağlıyordum açım diye serum dahi yedim ama şükür ki geçiyor dayanmak zor biliyorum ama elden birsey gelmiyor yulaf kepegi de çok Sağlıklı doyurucu oluyor meyveli karışımlı filan onu da dene istersen
byslkrtlc Herkese selam ben de 8.haftamın içerisindeyim bebek beslenmeyecek diye korkuyorum mide bulantılarım feci derecede fazla bende sade kek yiyebiliyorum çubuk kraker birde su ne zamwn geçer acaba bu bulantılar:(