Sonuç çıktı beta hcg düşmüş kesede bebek gözüktü kalp atışı yok bebek gözüktüğü için bir hafta daha beklıyecekler kalp atımını bir haftasonra tekrar gel dediler nedeni bılınmeyen lekelenmelerim ve beta düşüşü kafaları karıştırıyor oyuzden doktorlarda sağolsunlar cellat gibi konuşuyorlar bugün 8 saat sonuçlanana kadar oldum dirildim sonkez bakalım oltrasona dediler ve bir mucıze gibi ıkı gün önce olmayan bebek gözüktü kesede şimdi sıra kalp atım mucizesinde rabbım ol derse oluverır takdır onundur artık