Merhabalar 31 haftalık gebeliğim var ve 3 hafta önce bebeğimde gelişim geriliği olduğu söylenildi gövde yapısı baş yapısına göre daha geriden gelişim gösteriyor Muş ve çok korkuyorum bu durumdan bugün gittiğimde tekrar devam ettiği söylenildi . Bu durumu yaşayan annelerimiz varmı neler yaptınız düzelme oldu mu veya doğduktan sonra bir sıkıntı yaşandı mı . Bu durumu yalayan annelerden yorum bekliyorum