MinelinAnnesi sizde şeker varsa gebelik şekeri gebelikde çıkan bir durumdur farkında olmadan yediklerinizden bebek 1-2 hafta önde falan diyorlar yada suyu fazla yada bünyenize yapınıza göre hızlı bi kilo alımınız olursa endişelenip yapılıyor yapılmazsa iri bebek , erken doğum, allah korusun ölümler ve bebekde tip 2 diyabet hastası olarak doğabiliyorlar bunlar için önemli bebeği korumak için yapılmamasını ön gören bi canan karatay teyzemiz var bide bilgili konu komşu 😄 ama sağlıkda doktorunuza güvenip hareket ederseniz daha iyi olur sorularınızı doktorunuza sorun hep tartışın bilgilenin gene anne olucak olan sizsiniz karar en son yine sizin