Kizlar benim bebeğim 2haftsys yakın önden gidiyor doktor açlık tokluk şekerine bakmıştı o.duzgun çıkmış ama başka doktor da o.duzgun çıksa bile şekerin olsbilie şeker yüklemesi yapalım dedi yarın yapılacak mis nasıl bı işlem.icecek icicem galiba hemen aynı gün sonuçları veriuolar mi