Merimex Adet olmam gereken gün çok silik pembe leke gördüm ve hiç belirti yok üç gün geçti olmadım. Test yapmalı mıyım….
Cidadmr Merimex evet hamilelik testi yap derim bende öyle olmuştu o pembe kan yerleşme kanaması olabilir
Cicilibicili Merimex kesinlikle test yap, yerleşme olabilir çünkü. Ay inşallah hamilesindir hadi bakalım 🥰
zarifkelebek Merimex bence test yapmalısın. Benim 5 gün geçiyor ama hala test yapmadım. İnatla 7-8 gün geçmesini bekliyorum
Merimex Tek sıkıntı eğer hamile isem hemen sigarayı bırakmak lazım nasıl yapacağım bilmiyorum yaşayan varmı
Minnak20 Merimex ben bıraktım bebeğin kalp atışını duydum ve sigara bitti 36 haftalığım şükür hiç canım çekmiyor bebek için herşey yapılır😊