Gd1992 24+5 de yaptırdım. Yapılması gerektiğini düşünüyorum. Benim anne ve baba tarafımda şeker hastalığı çok yaygın ve hamileliğimde inanılmaz bir tatlı bağımlılığm oluştu. Yaptırdım ve şekerim çıkmadı Allahtan. Çıksaydı diyet vs yapmak durumunda kalırdım. Şeker varsa, bunu bilmiyorsan ve normal beslenmeye devam edersen Allah korusun bebeğe veya sana bir şey olabilir. Yaptırıp bilmek en sağlıklısı dite düşünüyorum.