Öncelikle geçmiş olsun ✌🏻
Maalesef doktora gitmeden çözülemiyor, ben de aynı durumu yaşadım geçen haftalarda. Dişiniz şiş ise apselidir ve enfeksiyon var demek bu, vücut enfeksiyonla savaşırken bebek etkilenebilir dedi bana diş doktorum o sebeple antibiyotik verdi. 1 hafta kullandım apse ve ağrı hafifledi, hatta kanal yapılması gerekiyor dedi ancak ben henüz ilk trimesterı tamamlamadığımdan kadın Doğum doktorum izin vermedi. İhmal etmeyin doktora gidin h bir sakıncası yok gebelikte kullanılan antibiyotikler var, inanın tedavi olmamak daha çok zarar veriyor bebeğe