Kızlar tam olarak ne olduklarını bilmiyorum ama internette baktım kan çıbanına benziyor ilk gebeliğimde bir tane çıkmıştı şuan 2. Ye hamileyim ve bir tane daha çıktı burnumda içi kan dolu sivilce gibi birşey sizce ne olabilir sizdede çıktı mı böyle bişey çok kötü bir görüntüsü var ve nasıl geçer bir bilgisi olan var mı her hamileliğimde çıkmasıda tuhaf ne olabilir sizce