Ozlemtuncay valla canım hilal kireççi demiş arkadaş ama aşırı ilgisiz ve aşırı yogunmus kime sorsam öyle söyledi. Önder Ercan diyorlar vatan Hastanesi’nde ama onun içinde hastası çok, çok yoğun dediler. Megaparkta Semih yancar in ismini söylüyorlar ama ona da ben ilk hamileligimde gittim, üç gün üst üste rahatsızken gittim o zaman yanına, ultrasona almadı, kanamam vardı bu kanama sayılmaz evine git dedi. Eve gitmeden ultrasonla bakın içim rahat etsin dedim 20+5 tim. Neyse için rahat etsin diye bakayım dedi (zahmet ediyormuşçasına) ve rahmimde açılma olduğunu acil tıp fakültesine yatış yapmam gerektiğini söyledi. Üç gün gittim ben ona hep bişey yok diyip gönderdi. Ayrıca oranin detaylı ultrasonuda çok kötü. Benim detaylı ultrasondan üç dört gün sonra geldi bu durum başıma. Ne rahim ağzı olcmus ne doğru düzgün bakmış. Ben bebegi kaybetmeme sebep olan belki de Semih yancar oldu. Kesinlikle tavsiye etmem. Açıkçası Kahramanmaraş’ta çok iyi diyebileceğimiz ne bir hastane ne bir kadın doğum doktoru var. Ben tecrübeli diye şuan Turgay Aksu ya gidiyorum, arada da riskli gebelik uzmani deniz Arıkan a gidiyorum. Turgay Aksu marashlife Hastanesi’nde. Deniz Arıkan’ın da özel muayenehanesi var. Muayene ücreti biraz fazla sadece 300 TL.