Arkadaşlar ben panik atağım çok heycanlı biriyim elim kesilse başımdan assagi kaynar sular dökülür 38 haftalık hamileyim bu normal doğum nasıl bisey açıp izleyemiyorum da geçen gün çatı muayenesi oldum canımdan can gitti bana tam olarak ne yapıcaklar ben düşündükçe kalbim hızlanıyor ellerim terliyor bana normal doğumu anlatin nolur vajinamı keserken uyuşturmucaklarmi ben bu acıya nasıl dayanırım