Kızlar merhabalar 14+3 günlük hamileyim şehir dışındayım burdaki doktora gittim bana 15+1 olduğumu plasentanın rahim ağzına indiğini dikkat etmem gerektiğini söyledi değişik bi doktor olduğu için tatmin edici cevap alamadım aranızda böyle olan var mı ne demek plasentanın aşağıda olması yardımcı olun lütfen😔😔😔