Emineteyze Kızlar merhabalar bi söylenti varya sürekli erkek bebişler geç gelir diye cidden öyle mi 39+1 olduk ne kasılma ne nişan ne su paşamın hiiiiç gelesi yok🙊🙊
insan_insan 3 erkek annesi arkadaşımdan 2 tanesi geç Biri erken doğurdu valla 🙄 benim ki de erkek birazcık geç doğsun istiyorum 🙊 erken gelirse Aralık sonu gelecek bir kaç günle yıl kaybı olmasın istiyorum 🙈 kendi bilir yine 😁
MeryemSamed Valla benim kız da gelmek bilmiyo eskidenmiş o erken gelirse kız geç gelirse erkek muhabbetleri çünkü artık yediğimiz herşey hormonlu ve bu da bebeğin doğumunu etkiliyo bence hatta kullandığımız pedler bile etkileyebiliyomuş