Kızlar merhaba benim son adetimin ilk günü 24 hazirandı ve bugün 6+5 haftalık gebeyim ama sanırım dış gebelik… doktora gidiyorum B-HCG çok düzensiz artıyo ve çok az değil 2 günde 4 günde bile iki katına yetişmiyo 6+4 te bile ancak 1107 oldu değerlerim doktor karından da alttan da baktı bişey göremedi yatışını verelim gebeliği sonlandıralım dedi başka doktora gittim o kesin öyle bişey var diyemem ama yok da diyemem ama şu var ki değerlerin normal artmıyor sağlıksız bir gebeliktir bu dedi biraz bekleyelim dedi. Şu an değerlerin en azından 1500 ü yani keseyi görebilecek değere çıkmasını bekliyoruz o durumda da görünmezse gebeliği sonlandircaz böyle bi durumla karşılaşan oldu mu ben yeni evliyim ve ilk gebeliğin…